Toepassingen in gepersonaliseerde verpakkingen

Gepersonaliseerde verpakkingen zien we steeds vaker om ons heen. Zo kopen we massaal flessen frisdrank omdat onze naam erop staat of eten we alleen nog maar chocoladepasta of pindakaas op ons brood omdat de verpakking onze naam draagt.

Dit laat duidelijk zien hoeveel waarde een gepersonaliseerd product toevoegt. Deze waarde herkenning begint al op jonge leeftijd. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de pennen en sleutelhangers met naam in de souvenirshops op vakantie. Leuk als je een veel voorkomende naam hebt, maar vaak zat jouw naam er ook niet tussen. Maar als je dan eindelijk die pen met jouw naam op vond voelde dat geweldig. En dat is precies het gevoel wat de frisdrank-, pindakaas- en chocoladepasta merken willen overbrengen zodat jij hun product koopt.

Nieuwe druktechnieken maken het steeds gemakkelijker om producten echt persoonlijk te maken. Wil jij jouw eigen initialen op het product? Of misschien wel een compleet zelfgeschreven tekst? Je kunt het zo gek niet bedenken of het is mogelijk. Digitale print is per stuk toepasbaar en prijstechnisch interessant bij lage oplagen.

Om even terug te keren naar de pennen met je naam op; voorheen werden deze in bulk geproduceerd. Het was daarom dan ook altijd maar de vraag of jouw naam erbij zat, want een naam die veel voorkomt verkocht natuurlijk beter. De nieuwe mogelijkheden op het gebied van digitale print maken het voor marketing afdelingen een ultieme uitlaatklep voor hun creatieve ideeën.

rode-pen-1

(bron foto: http://naamkado.nl/product/pen-met-naam/)

Dit is dan ook het uitgangspunt bij Chokoe.nl. Wij willen graag die extra waarde meegeven aan onze verpakkingen. Wat je wilt verpakken laten we aan jou over…..

 

Chokoe_logo